.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار مازندران ؛
شهردار جدید هادی‌شهر منصوب شد
با حکم استاندار مازندران، محمد جواد اسماعیل‌تبار به عنوان شهردار جدید هادی‌شهر منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، امشب در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری امام جمعه هادی‌شهر، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، سید علی اسد فرماندار بابلسر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی محمد جواد اسماعیل‌تبار به عنوان شهردار جدید هادی‌شهر معرفی شد.

امام جمعه هادی‌شهر در این مراسم با تسلیت به ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطر شهردار فقید هادی‌شهر گفت: مرحوم نادعلی نیازی اوریمی در مدت کوتاه فعالیت خود در این شهر، نام نیکی از خود بر جای گذاشت و خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری با تبریک به شروع فعالیت محمد جواد اسماعیل‌تبار شهردار جدید هادی‌شهر، اظهار کرد: امیدوارم شهردار جوان هادی‌شهر بتواند شهر را به رشد و توسعه شهری برساند.

وی با تاکید به توجه به زیرساخت شهری، توجه به راه‌های برون‌شهری و درون‌شهری، احداث سی‌ان‌جی، فراهم کردن شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از سرمایه‌گذاران را از جمله وظایف شهردار جدید دانست.

فرماندار بابلسر نیز با تقدیر از شورای شهر هادی‌شهر برای حمایت و معرفی شهردار جدید بیان کرد: برای رسیدن به توسعه شهری باید برنامه مدونی داشته باشیم.

سید علی اسد با تاکید به رعایت حقوق شهروندی، نگاه علمی به برنامه‌های شهری، طراحی درست و برنامه‌ریزی مدون در شهرها، افزود: معابر و خیابان‌ها در سطح شهر، با هویت و معماری ایرانی اسلامی احداث شوند.

وی در پایان گفت: جهت تقدیر از زحمات ارزنده نادعلی نیازی اوریمی شهردار فقید هادی‌شهر میدانی به نام وی نام‌گذاری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.